Bilde

En gave med mening

Ønsker du å gi en gave til noen som har alt?
Mange ønsker å markere spesielle anledninger med en gave til noe de synes er viktig istedenfor å ønske seg flere ting. Noen velger å samle inn penger til Amnesty i anledning dåp, konfirmasjon, bursdager eller bryllup, eller også til minne om en kjær person som har gått bort.

Er det du som feirer eller markerer? Informer dine venner og bekjente om hvordan de kan gå frem:

1. Innbetaling til bankkonto 1644.11.69764 (Amnesty International), og merk gaven med anledning og hvem det gjelder

2. Vipps: Bruk knappen «Kjøp og betal», og søk opp Amnesty International. Her inne finner du «Vipps-butikken» vår, og kan velge ulike typer gaver

3. Facebook: Amnesty er autorisert av Facebook til å motta bidrag gjennom Facebook-betalinger, slik at du kan lage din egen innsamling for Amnesty på Facebook. Du kan gjøre dette enkelt fra din egen profil ved å trykke på «Opprett innsamlingsaksjon» og søke opp «Amnesty International Norway» som mottaker
PS: Informer oss gjerne om at du ønsker å samle inn penger til Amnestys arbeid! Vi blir veldig glade og takknemlige for å høre om innsamlinger, og kanskje har vi noen tips og råd å gi deg på veien hvis du lurer på noe.

Ta gjerne kontakt med oss i Amnestys medlems- og giversenter:
Telefon: 22 40 22 00 (kl. 08:30 – 15:00)

Takk for at du engasjerer deg!