Velkommen til Trondheim: Landsmøte 2016

Vi inviterer alle Amnesty-medlemmer til landsmøtet 2016 i Trondheim, 4.-6. november.
Publisert: 26. sep 2016, kl. 15:44 | Sist oppdatert: 9. des 2016, kl. 16:53
Landsmøte i Amnesty 2016,

:4-6 november 2016
Sted: Trondheim
Siste påmeldingsfrist: 14.10.2016

Vi samles til landsmøte i Trondheim for å delta i nettverksbygging, læring, aksjoner, spennende workshops og inspirerende foredrag samtidig som du vil få mulighet til å påvirke medlemsorganisasjonen.

Tema for årets landsmøte er menneskerettighetsforkjempere. I tillegg til Anna Neistat og Tanya O´Carroll, får vi besøk av Phyoe Phyoe Aung og hennes ektemann James (Lynn Htet Naing), som medlemmene i Norge har vært med på å sette fri. UD sender en statssekretær som skal fortelle hva Norge gjør for menneskerettighetsforkjempere. Årets tema er også en feiring og hyllest til alle aktivister og medlemmer som bidrar ved å ta menneskerettigheter personlig.

Vi dekker reise og 4 måltider gjennom helgen. Amnestymedlemmer kan bestille hotellrom med frokost for 1090 per natt, inkludert frokost. Medlemmer under 26 år kan benytte seg av tilbud om gratis overnatting inkludert frokost på Trondheim Vandrerhjem.

Utdrag fra programmet

Fredag:
10:00 Ungdomssamling for de under 26. Separat påmelding her.
17:30 Arbeidsgruppe økonomi
19:30 Faglig/sosialt arrangement

Lørdag:
09:00 Landsmøtet åpner
20:15 Festmiddag

Søndag:
09:00 Landsmøtet åpner
Avslutning senest 15:30

LANDSMØTET 2016

Protokoll fra landsmøtet 2016

Skjema for reiserefusjon
Meld deg på her
Spørsmål om landsmøtet rettes til: [email protected]

Landsmøtepapirene legges ut fortløpende i henhold til gjeldende vedtekter
Sakspapirer
Praktisk informasjon
Sakspapirer
Styringsdokumenter
Styrets forslag til Amnesty i Norges strategi 2017-19
Obligatorisk samtykkeskjema u/18 år

Valg av nytt styre

Valgkomiteens behovsanalyse
Presentasjon av innstilling til nytt styre

Landsmøtet er åpent for alle medlemmer i Amnesty Norge. For å ha stemmerett må du har vært medlem minst seks måneder sammenhengende før landsmøtet avholdes.

Deltakeravgift er 300kr. For medlemmer under 26 år er deltageravgiften 150kr. 4 måltider er inkludert i dette. Giro ettersendes ved påmelding. Plass er ikke sikret før betalingen er registrert.
Påmeldingsfrist for landsmøtet er 7. oktober.

Ungdomssamlingen fredag 4. november er åpen også for ikke-medlemmer, men det er kun medlemmer som kan søke om reiserefusjon. Ungdomssamlingen har øvre aldersgrense 26 år. Les mer om ungdomssamlingen her.

Har du forslag til endringer av styringsdokumentene eller andre vedtaksforslag til landsmøtet kan disse sendes til styresekretær Helle Biørnstad på [email protected]. Merk tidsfristene!

Lurer du på noe om ditt medlemsskap:
[email protected] tlf. 22 40 22 00