Oslo: Fakkeltog for fred

I samarbeid med alle de store humanitære organisasjonene i Norge, arrangerte Amnesty den 8. januar et fakkeltog for fred og våpenhvile i Gaza og Israel, som også var en minnemarkering for alle ofrene i konflikten.
Publisert: 9. Jan 2009, kl. 10:49 | Sist oppdatert: 19. Mar 2013, kl. 12:19