Aktivistportalen
Bilde

Arrangementer

Amnesty har mange forskjellige arrangementer over hele landet. Let gjennom kalenderen og se om du finner et arrangement som passer for deg.

← tilbake til aktivistportalenTIDLIGERE ARRANGEMENTER

På grunn av situasjonen med Covid-19 har vi dessverre ikke så mange arrangementer som vi pleier. Følg med på kalenderen og i sosiale medier for flere arrangementer etterhvert som situasjonen i samfunnet bedrer seg.

Arrangementer

31. juli 2020 Ajdovščina, Slovenia
OPPDATERING 20.03.2020: Arrangementet er dessverre avlyst, grunnet situasjonen med Corona-viruset (COVID-19-pandemien).
European Youth Meeting (EYM) er i utgangspunktet en årlig konferanse for erfarne ungdomsaktivister mellom 18 og 24 år gamle. To heldige aktivister fra Norge blir vanligvis valgt ut til å lære mye om årets tema, som i 2020 skulle være «klima og menneskerettigheter», med Slovenia vertskap. Det blir dessverre ikke mulig.
17. oktober 2020 Gardermoen
Amnestys landsmøte 2020 blir lørdag 17. oktober på Scandic Airport hotel Gardermoen. Landsmøtet skulle i utgangspunktet vært gjennomført i april, men ble utsatt på grunn av pandemien. Vi håper du vil være med å ta viktige valg for organisasjonen vår i en krevende tid der menneskerettighetene er under press. Vi gleder oss til å møte deg på landsmøtet!
18. oktober 2020 Oslo
Søndag 18.oktober 2020 inviterer studentrådet til den årlige studentsamlingen. Dette er en unik mulighet til å lære mye og samtidig bli kjent med mange engasjerte studenter fra hele landet! Dette vil du ikke gå glipp av!

Opprett eget arrangement

Har Amnesty-gruppen din et arrangement som dere ønsker å synligjøre i kalenderen? Her kan dere legge inn informasjon om deres arrangement. Dette er kun tilgjengelig for lederne i Amnesty-gruppene.

Opprett arrangement