Aktivistportalen
Bilde
Amnesty har mange forskjellige arrangementer over hele landet. Let gjennom kalenderen og se om du finner et arrangement som passer for deg.

← tilbake til aktivistportalenTIDLIGERE ARRANGEMENTER

På grunn av situasjonen med Covid-19 har vi dessverre ikke så mange arrangementer som vi pleier. Følg med på kalenderen og i sosiale medier for flere arrangementer etterhvert som situasjonen i samfunnet bedrer seg.

18. august 2021 Fredrikstad
Er du mellom 13 og 19 år og ønsker å engasjere deg for menneskerettighetene? Vil du å vite mer om Amnesty sitt arbeid? Og har du lyst til å bli med i Amnesty sin ungdomsgruppe i Fredrikstad? Da er dette kurset for DEG!
26. august 2021 Drammen
Brenner du for menneskerettighetene og for å gjøre en forskjell? Er du nysgjerrig på Amnesty og vårt arbeid? Er du student i Drammen og kunne tenke deg å bli med i vår nye studentgruppe på USN? Da er dette kurset for deg!
7. september 2021 STAVANGER
Ønsker du å bli med å engasjere deg for menneskerettighetene?
Ønsker du å vite mer om Amnesty sitt arbeid?
Ønsker du å bidra i Amnesty?
Da er dette kurset for deg!
17. september 2021 Nettarrangement
OBS: dette arrangementet er flyttet til etter ferien og vil bli avholdt fredag den 17. september i forbindelse med studentsamling og ungdomsråd i Oslo (FYSISK møte der altså, tro det eller ei!).

Blir du med på en workshop som tar sikte på å gjøre det enda enklere å være ung aktivist i Amnesty? Vi trenger din hjelp til å utarbeide en ny håndbok for unge aktivister! Det eneste du trenger av forkunnskaper er å ha vært aktivist i Amnesty, eller nysgjerrig på å være det. :)
18 - 19. september 2021 Oslo
Endelig kan Amnestys studentråd igjen invitere til en fysisk studentsamling - en sosial og lærerik helg i Oslo for alle Amnestys studentaktivister.
18 - 19. september 2021 Oslo
Ungdomsrådet består av ledere av alle ungdomsgruppene i Amnesty International i Norge. Det møtes to ganger i året. Hensikten er å gi ungdom en sterk stemme i organisasjon gjennom økt samarbeid på tvers av landet, menneskerettighetsundervisning og innsikt i aktuelle temaer organisasjonen jobber med. Alle ungdomsgruppene i Amnesty bør delta på dette møtet!
Opprett eget arrangement

Har Amnesty-gruppen din et arrangement som dere ønsker å synligjøre i kalenderen? Her kan dere legge inn informasjon om deres arrangement. Dette er kun tilgjengelig for lederne i Amnesty-gruppene.

Opprett arrangement