Bilde

Arrangementer

Amnesty har mange forskjellige arrangementer over hele landet. Let gjennom kalenderen og se om du finner et arrangement som passer for deg.

Arrangementer

24. august 2019 Fredrikstad
Den 24. august er det Pride i Fredrikstad, og Amnesty Ungdom Fredrikstad er selvfølgelig med!

Ønsker du å være med Amnesty Ungdom Fredrikstad i paraden? Møt oss på Tollbodplassen klokken: 13.00.
Vi har Pride-banner, Pride-armbånd, Amnesty-flagg og plakater.

Vi gleder oss masse til å feire denne dagen!
26. august 2019 Oslo
Er du interessert i menneskerettigheter, ønsker du å bli kjent med nye mennesker og liker du pizza? Amnesty Jus Oslo ønsker velkommen til infomøte mandag 26. august klokken 17.00-18.00.
26. august - 1. september 2019 Ålesund
Vi skal farge byen i regnbuens farger og stå opp for retten til å elske hvem man vil og være den man er - for #åelskeerenmenneskerett!
26. august 2019 Bergen
Amnesty Student Bergen ønsker velkommen til info- og åpningsmøte 26. og 27. august klokken 18.00 på Impact Hub. Nye og gamle medlemmer ønskes velkommen!
29. august 2019 Oslo
Til høsten lanserer Amnesty en ny og spennende kampanje med mål om å få på plass en norsk menneskerettighetslov for næringslivet. For å få til dette trenger vi deres hjelp! Kom og lær om hvorfor vi trenger en menneskerettighetslov for næringslivet og hør hvordan dere kan bidra til at vi når målet vårt sammen.
29. august 2019 TROMSØ
Har du lyst til å lære mer om menneskerettigheter og arbeidet til Amnesty International? Eller kanskje du har lyst til å se på mulighetene for å bli medlem i organisasjonen? Meld deg på og bli med på morroa!

Opprett eget arrangement

Har Amnesty-gruppen din et arrangement som dere ønsker å synligjøre i kalenderen? Her kan dere legge inn informasjon om deres arrangement. Dette er kun tilgjengelig for lederne i Amnesty-gruppene.

Opprett arrangement