Bilde

Arrangementer

Amnesty har mange forskjellige arrangementer over hele landet. Let gjennom kalenderen og se om du finner et arrangement som passer for deg.

Arrangementer

24. april 2020 Gardermoen
Ungdomssamlingen er for alle i skolealder som ønsker å lære mer om menneskerettigheter og aktivisme. I 2020 er ungdomssamlingen rett før landsmøtet, og du kan være med på begge deler!
24 - 26. april 2020 Nær Gardermoen
Landsmøtet er det årlige høydepunktet for organisasjonen vår, der vi samler medlemmer fra hele landet og staker opp veien videre sammen.
6. juli 2020 Helsinki
*OPPDATERING 17.03.2020:
Dessverre har situasjonen med den globale COVID-19-pandemien (Korona-viruset) gjort det nødvendig å avlyse Nordic Youth Conference 2020 i Finland.
Alle arrangørene i Norden er veldig lei oss for dette, og vi sender våre dypeste medfølelser til alle som har lagt inn arbeid i gode søknader allerede. Det derimot all god grunn til å tro at det vil bli en ny strålende mulighet for nordisk konferanse neste år, og da ønsker vi alle nye og gamle søkere velkommen! Mer informasjon om NYC 2021 kommer senere.
31. juli 2020 Ajdovščina, Slovenia
OPPDATERING 20.03.2020: Arrangementet er dessverre avlyst, grunnet situasjonen med Corona-viruset (COVID-19-pandemien).
European Youth Meeting (EYM) er i utgangspunktet en årlig konferanse for erfarne ungdomsaktivister mellom 18 og 24 år gamle. To heldige aktivister fra Norge blir vanligvis valgt ut til å lære mye om årets tema, som i 2020 skulle være «klima og menneskerettigheter», med Slovenia vertskap. Det blir dessverre ikke mulig.

Opprett eget arrangement

Har Amnesty-gruppen din et arrangement som dere ønsker å synligjøre i kalenderen? Her kan dere legge inn informasjon om deres arrangement. Dette er kun tilgjengelig for lederne i Amnesty-gruppene.

Opprett arrangement