Aktivistportalen
Bilde

Arrangementer

Amnesty har mange forskjellige arrangementer over hele landet. Let gjennom kalenderen og se om du finner et arrangement som passer for deg.

← tilbake til aktivistportalenTIDLIGERE ARRANGEMENTER

På grunn av situasjonen med Covid-19 har vi dessverre ikke så mange arrangementer som vi pleier. Følg med på kalenderen og i sosiale medier for flere arrangementer etterhvert som situasjonen i samfunnet bedrer seg.

Arrangementer

29. oktober 2020 Oslo
2. november-18. desember er det tid for Amnestys årlige kampanje "Skriv for liv", verdens største brevskrivningsdugnad.

Det er mye spennende du kan gjøre på egenhånd eller sammen med gruppen din i Skriv for liv, og det blir spennende å se hva vi får til sammen i år!

I en tid hvor det er begrenset hvor mye fysisk aktivisme det er mulig å få til ønsker vi i år å fokusere på leserinnlegg som et godt verktøy for å sette fokus på årets saker.

Vi inviterer derfor til en kick off hvor dere først får en introduksjon av årets Skriv for liv-saker og temaet ytringsfrihet, før det i siste del vil bli holdt et skrivekurs hvor dere selv kan lære å skrive gode leserinnlegg.
5. november 2020 Oslo
Alle ledere og nestledere i regionen inviteres til et felles, digitalt møte. Det er frivillig å delta, men vi håper alle har mulighet til å sette av litt tid til å samles denne torsdagskvelden om to uker. Invitasjonen har gått ut til alle ledere og nestledere, og det er kjempefint om begge kan stille!

Etter over sju måneder med unntakstilstand og en annerledes hverdag ønsker vi å samle troppene, snakke litt sammen om utfordringer og muligheter, samt planer for 2021 😄

Mener du at du skulle vært invitert, men har ikke mottatt noen invitasjon? Ta kontakt med regionleder Camilla Olsen på [email protected]
7. november 2020 Tromsø
Kjære gruppeledere, nestledere og sosiale medier ansvarlig
9. november 2020 Trondheim
Alle ledere og nestledere i regionen inviteres til et felles, digitalt møte. Det er frivillig å delta, men vi håper alle har mulighet til å sette av litt tid til å samles denne mandagskvelden om to uker. Invitasjonen går ut til alle ledere og nestledere, og det er kjempefint om begge kan stille!

Mener du at du skulle vært invitert, men har ikke mottatt noen invitasjon? Ta kontakt med regionleder Tove Marie Paasche på [email protected]
10. november 2020 Stavanger
Velkommen til kurs i strategisk aktivisme med Stavangerstudentene!
17. november 2020 Stavanger
Velkommen til digital gruppeledersamling for region sør!
Opprett eget arrangement

Har Amnesty-gruppen din et arrangement som dere ønsker å synligjøre i kalenderen? Her kan dere legge inn informasjon om deres arrangement. Dette er kun tilgjengelig for lederne i Amnesty-gruppene.

Opprett arrangement