Aktivistportalen
Bilde

Arrangementer

Amnesty har mange forskjellige arrangementer over hele landet. Let gjennom kalenderen og se om du finner et arrangement som passer for deg.

← tilbake til aktivistportalenTIDLIGERE ARRANGEMENTER

På grunn av situasjonen med Covid-19 har vi dessverre ikke så mange arrangementer som vi pleier. Følg med på kalenderen og i sosiale medier for flere arrangementer etterhvert som situasjonen i samfunnet bedrer seg.

Arrangementer

18. april 2021 Digitalt
Søndag 18 april blir det ungdomssamling for Amnestyungdom over hele landet. Bli med på en lærerik og engasjerende dag!
24 - 25. april 2021 Digitalt
Velkommen til Amnestys digitale landsmøte 24. til 25. april 2021.
24. april 2021 Digitalt
Er du student eller ungdom som skal delta på landsmøte? Da bør du også bli med på sosialt treff arrangert av ungdoms og studentrådet!
3. mai 2021 Digitalt
Mandag 3 mai skal studentrådet velge ny leder og nestleder! Er du interessert i å stille til valg?
14 - 16. mai 2021 Online
Nå har du muligheten til å bli én av to aktivister som deltar fra Amnesty i Norge på European Youth Meeting (EYM) 14-16 mai 2021! EYM er en årlig konferanse for erfarne ungdomsaktivister mellom 18 og 24 år hvor du får muligheten til å utvikle din menneskerettslige kompetanse og aktivismeferdigheter. I tillegg får du muligheten til å bli kjent med Amnesty-aktivister fra hele Europa!
Opprett eget arrangement

Har Amnesty-gruppen din et arrangement som dere ønsker å synligjøre i kalenderen? Her kan dere legge inn informasjon om deres arrangement. Dette er kun tilgjengelig for lederne i Amnesty-gruppene.

Opprett arrangement