Bilde

Arrangementer

Amnesty har mange forskjellige arrangementer over hele landet. Let gjennom kalenderen og se om du finner et arrangement som passer for deg.

Arrangementer

10. desember 2019 Oslo
Vi markerer verdens menneskerettighetsdag i solidaritet med mennesker over hele verden som er utsatt for menneskerettighetsbrudd.
14. desember 2019 Fredrikstad
Bli med og skriv for liv! ❤️📝

Sammen skriver vi brev og lager tegninger, som gir håp og styrke, til årets syv unge menneskerettighetsforkjempere som har blitt fratatt sin frihet på grunn av deres arbeid for å fremme menneskerettigheter 🌍 Ingen skal stå alene 💛
18. januar 2020 Oslo
Har du lyst til å lære hvordan du kan jobbe mer politisk? Har du lyst til å bidra til Amnestys arbeid ved å påvirke politikerne?

Velkommen til lobbyopplæring lørdag 18. januar i Oslo!
25 - 26. januar 2020 Oslo
Ungdomsrådet møtes for første gang etter ungdomssamlingen. Det står i Amnesty International Norges strategi at "ungdom skal være en drivkraft" i organisasjonen. Det siste året har det vært en stor vekst i aktive ungdommer som deltar i grupper og på andre måter. Vi ønsker å spre engasjementet over hele landet.
25 - 26. januar 2020 Oslo
Studentrådet møtes til årets første møte. Våren har mange begivenheter for dem som er engasjert både i kampanjer eller medlemsdemokratiet. Årets første møte er en glitrende anledning til å samkjøre tanker og planer med andre studentgrupper!
24 - 24. april 2020 Gardermoen
Ungdomssamlingen er for alle i skolealder som ønsker å lære mer om menneskerettigheter og aktivisme. I 2020 er ungdomssamlingen rett før landsmøtet, og du kan være med på begge deler!

Opprett eget arrangement

Har Amnesty-gruppen din et arrangement som dere ønsker å synligjøre i kalenderen? Her kan dere legge inn informasjon om deres arrangement. Dette er kun tilgjengelig for lederne i Amnesty-gruppene.

Opprett arrangement