Amnesty International Norges landsmøte 2013

Amnesty International Norge arrangerer annethvert år landsmøte som er åpent for alle medlemmer. I år inviterer Amnesty International til landsmøte på Thon Hotel Oslofjord i Sandvika 1.-3. mars 2013.
Publisert: 12. nov 2012, kl. 11:27 | Sist oppdatert: 19. Mar 2013, kl. 12:18

I en blanding av debatt, politikk, kultur og møter skal Amnestys strategi for de neste årene bestemmes og et nytt styre skal på plass. Amnestys menneskerettighetspris skal deles ut og internasjonale gjester setter dagsorden i flere store debatter. Landsmøtet er en fin mulighet til å møte andre Amnesty-medlemmer, bli kjent med styret og de ansatte, og være med å påvirke Amnestys framtid.

"Den vanskelige ytringsfriheten"

Hovedtemaet for årets landsmøte er ytringsfrihet. Ytringsfriheten er gjenstand for stadig diskusjon, og vil stå i sentrum også på årets landsmøte.

Fredag: Ungdomssamling
Fredag 2. mars har vi et eget opplegg rettet mot deg som er ung/student. Foredrag, workshops og sosialt samvær er stikkord for dagen. Vi skal også gå gjennom landsmøtesakene. Slik håper vi at flest mulig vil få fullt utbytte av Landsmøtet 2013 – enten du er ny i gamet eller har vært med tidligere.

Praktisk informasjon til deltakere
- Alle kan delta.

- Du har stemmerett hvis du har vært medlem lenger enn 6 måneder.

Tid: 1-3 Mars 2013

Sted: Thon Hotel Oslofjord, Sandvika