Bilde
ARRANGERES AV
Amnesty International region Nord
Publisert: 10. Jan 2019, kl. 15:05 | Sist oppdatert: 15. Jan 2019, kl. 11:39
Har du lyst til å lære mer om Amnesty aktuelle kampanjer og om hvordan du kan være med å utvikle organisasjonen? Bli med på regionmøtet i Tromsø.
Lørdag 16. februar er det duket for regionmøte og vi ønsker å ha med deg som er medlem eller annen støttespiller. Denne dagen byr vi på opplæring i årets kampanjer, faglig påfyll, så vel som mulighet til å å bli bedre kjent med Amnesty International. Vi håper å kunne engasjere og inspirere slik at du kan være med å gjøre en forskjell. Vi håper å se deg der!

Tid: lørdag 16. febr. fra kl. 11.00 til 17.00 (registrering fra 10.30)
Sted: Amnestys nye lokaler hos FLOW, Strandgata 9 i Tromsø
Påmeldingsfrist: 8. februar
Detaljert program kommer snart!

Praktisk informasjon:
Møtet er åpent for både medlemmer og andre støttespillere som bor i Nord-Norge, ingen forkunnskaper kreves. Alle som er medlem i Amnesty kan få dekket billigst mulig reisevei, mot ferdig utfylt reiseregning og kvittering. Vi oppfordrer tilreisende til å finne privat overnatting. Hvis ikke det er mulig, dekker regionkontoret en natt på hotell etter avtale. Ta nærmere kontakt med regionleder Ole-Gunnar Solheim på epost osolheim@amnesty.no dersom du har spørsmål.

Merk deg at det bare er medlemmer i Amnesty som får refundert reiseutgifter, ønsker du å melde deg inn kan du gjøre det her.

Kom med ditt engasjement, bli med og ta tak i det som opprører deg og bli kjent med gleden over å kunne bidra til å gjøre en forskjell – sammen med andre.

Velkommen!