Bilde
ARRANGERES AV
Amnesty International region Nord
Publisert: 10. Jan 2019, kl. 15:05 | Sist oppdatert: 11. Feb 2019, kl. 14:39
Har du lyst til å lære mer om Amnesty aktuelle kampanjer og om hvordan du kan være med å utvikle organisasjonen? Bli med på regionmøtet i Tromsø.

Lørdag 16. februar er det duket for regionmøte og vi ønsker å ha med deg som er medlem eller annen støttespiller. Denne dagen byr vi på opplæring i årets kampanjer, faglig påfyll, så vel som mulighet til å å bli bedre kjent med Amnesty International. Vi håper å kunne engasjere og inspirere slik at du kan være med å gjøre en forskjell. Vi håper å se deg der!

Tid: lørdag 16. febr.  fra kl. 11.00 til 17.00 (registrering fra 10.30)
Sted: Amnestys nye lokaler hos FLOW, Strandgata 9 i Tromsø
Påmeldingsfrist: 8. februar

Program for regionmøtene:

10.30 – 11.00   Kaffe og registrering

11.00 – 12.00   Hva skjer i regionen 2019?
                         v/ regionleder Ole-G. Solheim og opplæringskoordinator

12.00 – 12.45  Landsmøtet 2018: Hva betyr det for deg fremover?
                        v/ Tor-Hugne Olsen

12.45 – 13.30  Lunsj og mingling

13.30 – 14.00  Hvordan bruke Amnestys nye aktivistsider
                        v/ avdelingsleder Ingeborg Moa

14.00 – 16.45  Årets kampanjer (inkludert pause): "Voldtekt i nordiske land"                          og "Menneskerettighetslov for næringslivet".
                       v/ rådgiver Beate Ekeløve Slydal

16.45 – 17.00  Avslutning

Praktisk informasjon:
Møtet er åpent for både medlemmer og andre støttespillere som bor i Nord-Norge, ingen forkunnskaper kreves. Alle som er medlem i Amnesty kan få dekket billigst mulig reisevei, mot ferdig utfylt reiseregning og kvittering. Vi oppfordrer tilreisende til å finne privat overnatting. Hvis ikke det er mulig, dekker regionkontoret en natt på hotell etter avtale. Ta nærmere kontakt med regionleder Ole-Gunnar Solheim på epost osolheim@amnesty.no dersom du har spørsmål.

Merk deg at det bare er medlemmer i Amnesty som får refundert reiseutgifter, ønsker du å melde deg inn kan du gjøre det her.

Kom med ditt engasjement, bli med og ta tak i det som opprører deg og bli kjent med gleden over å kunne bidra til å gjøre en forskjell – sammen med andre.

Velkommen!