Bildet viser en gjeng med unge voksne som står i en sirkel
Regionmøtet er åpent for alle som ønsker å engasjere seg i Amnesty. Vi håper å møte både deg som er ny og du som har vært med lenge.

Bli med på en spennende dag hvor vi ser på alt vi har oppnådd sammen i året som har gått, legger planer for det nye året, og ikke minst få muligheten til å være med å påvirke organisasjonen fremover. Vi skal få en snik-titt på de nye medlemssidene og høre mer om utvidet kurs- og opplæringstilbud. På regionmøte treffer du representanter fra styret, generalsekretær John Peder Egenæs, regionledere og opplæringskoordinatorer, samt aktivister fra hele landet!

Siden det fortsatt er mye usikkerhet rundt smitte, karantene og reising, og situasjonen endrer seg fra dag til dag gjennomføres regionmøtene digitalt i år.

Lørdag 5. februar: region midt, øst, vest / Påmeldingsfrist torsdag 3. februar.

Lørdag 12. februar: region sør, nord / Påmeldingsfrist torsdag 10. februar.

Meld deg på digitalt regionmøte her:

Lurer du på noe? Da kan du ta kontakt med din regionleder . Kontaktinformasjon her.

Program for dagen:

09.30 – 10.00 Pålogging

10.00 – 10.15 Dette fikk vi til sammen i 2021 v/ John Peder Egenæs

10.15 – 10.45 Regionale tilbakeblikk: Høydepunkt fra regionen + planer for 2022

10.45 – 11.00 Pause

11.00 – 12.00 Landsmøte og medlemsdemokratiet v/ styret i Amnesty

12.00 – 12.15 Spørsmål, innspill og avslutning

Vi forbereder oss til landsmøte:

Deler av regionmøtene skal brukes til å forberede oss til landsmøtet som avholdes 22 – 24. april. Sammen skal vi se nærmere på alt det spennende som skjer på landsmøte og snakke om de viktigste sakene som skal tas opp der. Du får også informasjon om hvordan du kan stille til valg til styret, eventuelt nominere noen du kjenner.

Sitter du og grubler over et forslag til landsmøtet, men usikker på hvordan du skal gå frem? Eller har du allerede bestemt deg for å foreslå noe, som du ønsker å fortelle de andre i regionen om? Da er dette anledningen. På regionmøtet er det satt av tid til å diskutere små og store saker medlemmer ønsker å ta opp, og få tips om hvordan man går frem for å fremme forslag til landsmøtet. Mens du venter på regionmøtet, kan du lese mer om landsmøtet her og hvordan man fremmer vedtaksforslag her.