Bilde
ARRANGERES AV
Regionkontoret
Publisert: 14. des 2018, kl. 09:28 | Sist oppdatert: 15. Jan 2019, kl. 12:07
Lørdag 2. februar inviterer region øst til vårens regionmøte for alle medlemmer og støttespillere. Vi lover faglig påfyll, engasjerte mennesker og en mulighet til å lære Amnesty bedre å kjenne. Hold av datoen!

Mer informasjon om program kommer.

Praktisk informasjon:
Møtet er åpent for både medlemmer og andre støttespillere, ingen forkunnskaper kreves. Alle som er medlem i Amnesty kan få dekket billigst mulig reisevei, mot ferdig utfylt reiseregning og kvittering. Ta nærmere kontakt med regionleder Camilla Olsen på colsen@amnesty.no dersom du har spørsmål om reisestøtte!

Merk deg at det bare er medlemmer i Amnesty som får refundert reiseutgifter. Hvis du ikke er medlem kan du melde deg inn her.

Kom med ditt engasjement, bli med og ta tak i det som opprører deg og bli kjent med gleden over å kunne bidra til å gjøre en forskjell – sammen med andre.

meld deg på her

Velkommen!

Regionmøtet i øst er for aktivister fra Oslo, Akershus, Østfold, Vestfold, Buskerud, Hedmark og Oppland. Vi ønsker å skape et forum der man kan lære mer om Amnesty og de viktigste kampanjene som er nå, i tillegg til å treffe andre engasjerte aktivister og dele erfaringer, ideer og knytte nye bånd.