Bilde
STED
Grensen 3, 0159 Oslo
PÅMELDING
De av dere som kommer fra utenfor Oslo kan få reisekostnadene erstattet
ARRANGERES AV
AmnestyAkademiet
Lær mer om Amnestys strategi og mål, hva som er vellykket aktivisme og hvilke verktøy det finnes for å planlegge og gjennomføre aktivisme strategisk og effektivt. Kurset retter seg mot Amnesty sine ungdomsgrupper i Oslo og Drammen.
Publisert: 6. okt 2021, kl. 13:23 | Sist oppdatert: 2. nov 2021, kl. 13:46

Hensikten med Amnestys kurs i strategisk aktivisme er å gi frivillige innsikt i aktivisme i regi av Amnesty International, og kunnskap om metoder for globalt, nasjonalt og lokalt påvirkningsarbeid. Etter dette kurset skal du ha fått økt kunnskap om hvordan man kan engasjere seg i menneskerettigheter gjennom handling.

Program:

17.30-18.00 - pizza og mingling

18.00 - offisiell kursstart

21.00 - slutt og avreise

Agenda:

• hva er vellykket aktivisme?
  • Amnesty strategi og globale mål
  • verktøy for effektiv aktivisme

Kurset retter seg mot medlemmer i ungdomsgruppene i Oslo og Drammen.

MER KURSINFORMASJON

For å kunne delta på kurset, må du ha deltatt på kurset "Introduksjon til Amnesty", enten fysisk eller digitalt. Du kan ta introkurset digitalt på egenhånd på Amnesty Human Rights Academy.

TA INTRODUKSJONSKURS HERMER INFO OM AMNESTY HUMAN RIGTHS ACADEMY

Hvis du har spørsmål om aktivismekurset eller om e-læringskurset du må ta på forhånd, så kan du kontakte opplæringskoordinator Lisa Kirchgatterer (se kontaktinformasjon nedenfor)

Vel møtt!

default image